Kontakt

Dział obsługi klienta

Klient Indywidualny

Indywidualne sesje, instruktarz.

(832) – 291 – 397 – 771

Eventy

Imprezy okolicznościowe, eventy, imprezy firmowe.

(832) – 291 – 397 – 772

 

Dział techniczny

Utrzymanie, konserwacja i przeglądy.

(832) – 291 – 387 – 773

Często zadawane pytania 

Jakie są korzyści z posiadania stałego konta?

Za pomocą stałego konta możesz śledzić swój status, ustawiać preferencje podróży. Znajdziesz najlepsze sposoby, aby zaoszczędzić więcej z nami!

Czy mogę zabrać wózek na pokład?

Możesz zabrać wózek, ale gdy już go zabierzesz do bramek, musisz po niego podejść do obsługi. Wózek zostanie odprawiony bezpłatnie.

Czy można zabrać zwierzęta do samolotu?

Tak, udomowione psy, koty, króliki, świnki morskie, chomiki lub małe ptaki domowe mogą być przewożone podczas lotów na terenie Polski i Czech za opłatą w jedną stronę 99 PLN.

Czy mogę wnieść do samolotu leki i / lub wyroby medyczne ?

Leki należy przechowywać w torbie podręcznej, a nie w bagażu rejestrowanym. Urządzenia medyczne mogą być przechowywane w bagażu rejestrowanym lub podręcznym, jednak nie mogą przekraczać dopuszczalnych wymiarów bagażu podręcznego.

Czy mogę anulować rezerwację?

Wszystkie bilety nie podlegają zwrotowi,do max 24 godzin przed wylotem.